بهترین دستگاه‌های لاغری ایران

معرفی و مقایسه چند مورد از بهترین دستگاه‌های لاغری موجود در ایران ۱۴۰۳

دستگاه‌های لاغری چه ویژگی‌هایی دارند؟ بهترین دستگاه‌های لاغری ایران کدامند؟ شما کدام یک از این دستگاه‌ها را جهت کاهش وزن ترجیح می‌دهید؟ دستگاه‌هایی که با نام دستگاه لاغری و جوانسازی می‌شناسیم وسیله‌های بسیار کاربردی و حساس هستند که می‌توان با استفاده از آنها کارهای متفاوتی از جمله جوانسازی پوست، لاغری و کاهش وزن، از بین بردن بسیاری از مشکلات پوستی مانند کک و مک، خال، جوش و غیره را انجام داد، اما ساختار و عملکرد این دستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است، به همین دلیل است که برای انتخاب نوع دستگاه ابتدا باید به نوع مشکل به وجود آمده بر روی پوست توجه داشته باشید. این مورد شامل حال دستگاه‌های لاغری و کاهش وزن نیز می‌شود. 

محبوب ترین دستگاه های لاغری موجود در ایران

در این مقاله چند نمونه از دستگاه‌های لاغری مورد استفاده در کشورمان را معرفی می‌ کنیم. که تا به الان از آنها استقبال خوبی به عمل آمده و در آزمون و عمل، فیدبک نهایی را به رخ کشیده اند. و همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه ها علاوه بر ایران که جزو صدر نشین های نمودار کشور های پیشتاز در صنعت زیبایی می باشد، در کشور های دیگر که صنعت کازمتیک در آنها رواج دارد نیز جزو دستگاه های محبوب می باشند. 

دستگاه لاغری و جوانسازی Comfort Line

دستگاه مدرن و پیشرفته comfort Line از جمله دستگاه‌هایی است که علاوه بر جوانسازی پوست می‌تواند جهت لاغری نیز مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه کامفورت لاین می‌تواند پف و سیاهی دور چشم را از بین برده، در جذب بهتر برخی از مواد جوانسازی پوست موثر بوده و علاوه بر آن در روند لاغری به شما کمک کند.

دستگاه لاغری Cool Shaping

دستگاه لاغری کول شیپینگ نوع دیگری از دستگاه‌های پیشرفته است که شما با استفاده از آن می‌توانید لاغری موضعی را تجربه کنید. این دستگاه مدرن محصول کشور کره است و وزن ۶۰ کیلوگرمی دارد. دستگاه دارای دو هندپیس می‌باشد که جهت لاغری موضعی و تناسب اندام استفاده می‌شود. با استفاده کردن سری‌های این دستگاه که دارای ابعاد مختلفی هستند، هندپیس بر روی شکم شما قرار گرفته و در نهایت انجماد چربی‌های قسمت مورد نظر را موجب می‌شود. تعداد سری‌هایی که در این دستگاه وجود دارد، متناسب با اندازه و حجم چربی‌ها مشخص می‌شود. دستگاه لاغری کول شاپینگ یک صفحه نمایشگر ۱۰ اینچی دارد که با استفاده از آن میزان چربی سوزی و شدت دستگاه و غیره بررسی می‌شود، چون این دستگاه حالت‌های مختلفی مانند آهسته، متوسط، پیوسته و سریع دارد.

دستگاه لاغری ۳Max Cool Shaping

از دستگاه‌های بسیار موثر که به عنوان دستگاه لاغری شناخته می‌شود دستگاه تری مکس کول شیپینگ می‌باشد که به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های لاغری در ایران شناخته شده است. این دستگاه چند کاره محصول کشور کره است و دارای یک عدد هندپیس کویتیشن برابر با ۳۶ کیلو هرتز، یک عدد هندپیس اولتراسوند برابر با یک مگاهرتز، یک عدد هندپیس از نوع پلار برای کل بدن و یک عدد هندپیس کرایو است.

استفاده از چنین دستگاهی برای آن دست افرادی توصیه می‌شود که قصد دارند با بهترین کیفیت و کمترین هزینه‌ها لاغری را تجربه کنند. این دستگاه در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های لاغری در ایران جهت جوانسازی و لاغری در کلینیک‌های تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه‌های لاغری

دستگاه لاغری Lipo Zero

دستگاه لاغری لیپو زیرو از جمله بهترین دستگاه‌های لاغری در ایران است که توانسته است موفقیت‌های چشمگیری را در زمینه کاهش وزن و لاغری داشته باشد. این دستگاه دارای ۵ تکنولوژی از جمله تکنولوژی کویتیشن، وکیوم و rf می‌باشد. دستگاه لیپو زیرو می‌تواند به کاهش یافتن چربی، لاغری موضعی و رفع سلولیت کمک کند. از ویژگی‌های خوب دستگاه لاغری لیپو زیرو این است که می‌تواند به صورت همزمان دو عملکرد متفاوت یعنی جوان‌سازی و لاغری را برای شما انجام دهد که امکان استفاده کردن از آن بر روی صورت و بدن وجود دارد. اثر مکش در این دستگاه به علت کاهش یافتن فشار اتمسفر است که در داخل سوراخ های اپلیکاتور رخ می‌دهد، یعنی همچنان که هوا مکیده شود پوست و بافت‌های زیر آن به سمت بالا کشیده خواهند شد، سپس تا و فشرده می‌شود. در چنین حالتی تخلیه لنفاوی تحریک شده و گردش خون موضعی نیز افزایش می‌یابد. این دستگاه فعالیت فیبروبلاست را آسان کرده و موجب انتشار اکسیژن و اتساع عروق خواهد شد. اثر مکانیکی حرارتی و همچنین صوتی آکوستیک می‌تواند ناحیه مورد نظر را گرم کرده و دچار ارتعاش کند، به این ترتیب سلول‌های چربی نیز تحریک شده و محتوای چربی در آنها آزاد خواهد شد.

لیزر سطح پایین نیز که ۶۵۰ نانومتری می‌باشد با هدف گرفتن کروموفوم و سیتوکروم سی تحریک زیستی فتوشیمیایی و اکسیداز را ایجاد می‌کند، به این ترتیب با ایجاد کردن برخی منافذ گذرا در قسمت غشای سلول‌های چربی این سلول‌ها را مختل کرده و تری گلیسیریدها را به وسیله تحریک لیپاز به گریسترول و سه اسید چرب آزاد تجزیه می‌کند.

دستگاه پلاسما فرکشنال اسپارکس

دستگاه پلاسما فرکشنال اسپارکس به عنوان نوعی دستگاه فوق پیشرفته شناخته می‌شود که می تواند یونیزاسیون گازهای موجود در هوا را ایجاد کرده و به تولید پلاسما بپردازد. این دستگاه می‌تواند عمق نفوذ کردن انرژی در بافت‌ها و سطح قدرت را کنترل کند، در حالی که درجه آسیب گرما را نیز به وسیله سطح فرکانس کنترل خواهد کرد. دستگاه پلاسما فرکشنال اسپارکس نوعی دستگاه چند منظوره محسوب می‌شود که علاوه بر جوانسازی پوست می‌تواند مشکلات دیگری مانند چین و چروک، کک و مک، آکنه، منافذ باز پوست، غبغب و غیره را از بین ببرد و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های لاغری در ایران شناخته شده است که شما می‌توانید از آن برای مشکلات مختلف پوستی استفاده کنید.

دستگاه هایفو one thera

دستگاه هایفو وان درا به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و به روزترین دستگاه‌ها است که در سطح جهان جهت مشکلات متعددی از جمله جوانسازی و لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه نخستین دستگاه پالس بلند جهان می‌باشد که شما با استفاده از آن می‌توانید لیفت پوست و جوانسازی را انجام دهید. این دستگاه دارای عملکردی با قدرت بسیار بالا و ۱۲ هرتزی و همچنین دارای ۳۰۰۰ شات در ۴ دقیقه می‌باشد.دستگاه هایفو وان درا را می‌توان یک فناوری پزشکی دانست که توانسته است موفقیت‌های چشمگیری داشته باشد.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله به مقایسه بهترین دستگاه‌های لاغری ایران در سال ۲۰۲۴ پرداختیم و نمونه‌هایی از این دستگاه‌های پرکاربرد و رایج را توضیح دادیم. دستگاه‌هایی که معرفی کردیم جزو بهترین دستگاه‌های لاغری و جوانسازی پوست هستند که شما می‌توانید از آنها جهت اهداف مختلفی استفاده کنید. در سایت …. بیشتر با انواع دستگاه‌های رایج جهت جوانسازی و لاغری، نحوه استفاده درست از آنها، نحوه عملکرد و کارایی هر کدام از این دستگاه‌ها و غیره آشنا شوید.

 

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط