انواع دستگاه های لاغری

لاغری موضعی با دستگاه های لاغری، مزایا و معایب ۱۴۰۳

در خصوص دستگاه های لاغری مزایا و معایب آن، قبل از هر چیزی آیا با نحوه استفاده از دستگاه‌های لاغری آشنا هستید؟ استفاده از این دستگاه‌ها چه مزایا و معایبی برای مصرف کننده دارد؟ اضافه وزن مشکلی است که بسیاری از افراد از آن رنج برده و همواره به دنبال راه‌های مناسبی جهت کاهش وزن و لاغری می‌گردند که بتوانند نتایج مثبتی از این کار به دست بیاورند، اما چاقی گاهی اوقات تنها موضعی و در بخش بعضی از قسمت‌های بدن مانند شکم، پهلو یا بازو می‌باشد، به همین دلیل است که برای برطرف کردن آن حتماً باید به دنبال روش‌هایی باشید که لاغری موضعی را برای شما ایجاد کند. قطعاً برای این کار انواع روش‌های لاغری و حتی رژیم‌های غذایی پیشنهاد می‌شود که یکی از آنها نیز استفاده از دستگاه لاغری موضعی می‌باشد، اما استفاده از چنین دستگاهی مانند دیگر دستگاه‌های جوانسازی پوست مزایا و معایبی دارد. در این مقاله دستگاه لاغری موضعی و مزایا و معایب آن را معرفی می‌ کنیم.

لاغری موضعی به چه معناست؟

لاغری موضعی به این معنا است که شما روش‌های مختلف لاغری یا حتی رژیم غذایی را تنها جهت کاهش وزن در بعضی از قسمت‌های بدن خود انجام دهید، به طور مثال برخی افراد از اضافه وزن در پهلو، بازوها یا شکم خود رنج می‌برند، بنابراین به دنبال راه حل‌هایی هستند که به صورت موضعی قسمت‌های مورد نظرشان را به یک وزن ایده‌آل برسانند که یکی از آنها نیز استفاده از دستگاه لاغری موضعی می‌باشد. استفاده کردن از این نوع دستگاه‌ها جهت آب کردن چربی در قسمت‌های مختلف بدن بدون هیچ گونه ورزش و عمل جراحی می‌باشد که به آنها لاغری موضعی با استفاده از دستگاه گفته می‌شود، یعنی به لطف فناوری و تکنولوژی‌های جدید شما می‌توانید بدون هیچ گونه عمل جراحی، ایجاد کردن جای زخم و یا سپری کردن دوران نقاهت تنها با استفاده از دستگاه لاغری چربی‌های اضافی در قسمت‌های مختلف بدنتان را حذف کنید. لاغری موضعی با چنین دستگاه‌هایی درمان‌های کم تهاجمی می‌باشد که می‌تواند به طور کاملاً انتخابی تمامی سلول‌های چربی را از قسمت‌های مورد نظر بدنمان حذف کند، به این ترتیب توده‌های چربی که به صورت زیر جلدی در زیر پوست انباشته شده اند، کاهش پیدا می‌کنند. فراموش نکنید هیچ گونه عمل جراحی غیر جراحی یا هیچ عمل زیبایی جهت کاهش پیدا کردن وزن بدن گزینه ایده‌آل و مناسبی نیست، یعنی این شیوه‌ها نمی‌توانند وزن افراد را به میزان و مقدار قابل توجهی دچار تغییر و تحول کنند، به بیانی تغییر دادن سبک زندگی و داشتن یک تغذیه سالم بهترین روش برای کاهش پیدا کردن وزن است، یعنی اگر شما از چنین دستگاه‌هایی استفاده کنید بدون آنکه سبک زندگی تان تغییر پیدا کرده باشد، قطعاً نتیجه مطلوبی را به دست نخواهید آورد. به همین منظور پیشنهاد می‌شود جهت استفاده از انواع دستگاه لاغری مطابق با آنچه که پزشک شما توصیه می‌کند، اقدام کرده و سعی کنید رژیم غذایی سالم و مناسبی را در کنار ورزش کردن و فعالیت‌های بدنی داشته باشید.

روش‌ های مختلف لاغری موضعی با دستگاه

با توجه به ساختار و نوع دستگاه‌هایی که جهت لاغری موضعی استفاده می‌شوند، شیوه‌های مختلفی جهت کاهش وزن و حذف چربی‌های زائد پیشنهاد می‌شود که انتخاب این روش‌ها باید مطابق با نظر پزشک متخصص انجام شود، یعنی پزشک متخصص ابتدا نوع مشکل به وجود آمده در شما را مورد بررسی دقیق قرار داده و سپس با توجه به میزان اضافه وزن یکی از شیوه‌های زیر را پیشنهاد می‌دهد:

کرایولیپولیز

انواع درمان‌های لیزری

کاهش چربی‌های زائد با سونوگرافی

نور قرمز درمانی لاغری با دستگاه Rf

هر کدام از روش‌های ذکر شده برای دسته‌ای از افراد مناسب‌تر می‌باشد، اما قطعاً با محدودیت‌هایی نیز مواجه هستند، بنابراین نمی‌توان به جرات گفت کدام یک از این شیوه‌ها روش بهتری است، یعنی برای انتخاب کردن آن باید با مزیت‌ها و معایب استفاده از دستگاه آشنایی داشته باشید.

مزایا و معایب دستگاه های لاغری

مزایای دستگاه لاغری موضعی

قطعاً دستگاه لاغری موضعی مانند دیگر دستگاه‌های جوان سازی پوست مزیت ها و‌معایبی دارد و بنابراین بهتر است که پیش از استفاده از این دستگاه‌ها آشنایی کامل با مزایا و معایب آن داشته باشید، سپس با توجه به این موضوع و همچنین مشکلی که در بدنتان به وجود آمده است از این دستگاه‌ها استفاده کنید. مزیت‌های دستگاه لاغری موضعی عبارتند از:

دوره نقاهت این نوع دستگاه کوتاه مدت یا گاهی بدون دوره نقاهت می‌باشد.

استفاده از دستگاه لاغری موضعی بدون هیچ گونه برش، جای زخم، ایجاد زخم یا بدون بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

دارای عوارض بسیار جانبی بسیار کم و نادر برای بیماران می‌باشد.

نتایج حاصل از آن تدریجی است و به بیمار جهت تصمیم گیری برای ادامه درمان فرصت کافی را می‌دهد.

نتایج حاصل از استفاده این نوع دستگاه تا زمانی که بیمار بتواند وزن خودش را حفظ کند پایدار خواهد بود.

معایب و محدودیت‌ های دستگاه لاغری موضعی

استفاده از دستگاه لاغری موضعی مانند دیگر دستگاه‌های جوان سازی پوست با برخی معایب عوارض و محدودیت‌ ها همراه است که عبارتند از:

این دستگاه‌ ها تنها چربی را کمتر می‌کنند، یعنی حداقل توانایی را جهت فرم دهی بدن شما در مقایسه با روش‌ هایی مانند لیپوساکشن دارند.

مقدار چربی که با این نوع دستگاه‌ها از بین می‌ رود، کاملاً نامشخص است.

ممکن است شما جهت دستیابی به نتیجه مطلوب به استفاده از دستگاه تا چند ماه نیاز داشته باشید.

ممکن است دستگاه برای آن دست از بیمارانی که مقادیر زیادی چربی خودشان را از دست داده‌اند، مناسب نباشد.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله استفاده از دستگاه لاغری موضعی و مزایا و معایب این گونه از دستگاه‌ ها را بررسی کردیم. دستگاه‌ های لاغری موضعی به دستگاه‌ هایی گفته می‌ شود که تنها جهت از بین بردن چربی‌های زائد و اضافه بخش‌ های خاصی از بدن مورد استفاده قرار می‌ گیرند، اما موضوع مهم درباره دستگاه‌ های لاغری موضعی این است که در وهله نخست هر گونه استفاده از آنها حتماً باید زیر نظر پزشک متخصص و با توجه به مشکل ایجاد شده شما انجام شود و حتماً پیش از آنکه از این دستگاه استفاده کنید به مزیت‌ ها، محدودیت‌ ها و معایب استفاده از آن آشنایی داشته باشید. در سایت …. بیشتر با دستگاه‌ های لاغری موضعی، نحوه استفاده درست از این نوع دستگاه‌ ها و انواع دستگاه‌ های جوان سازی پوست آشنا شوید.

 

دیدگاه شما:

نوشته های مرتبط